Tom Ford for Men

Tom Ford, barbatul mult ravnit atat de femei, cat si de barbati  crede ca un barbat ar trebui sa respecte 5 principii importante in viata:

1. Ar trebui sa te prezinti in fata celorlalti in cea mai buna stare a ta, asta demonstreaza ca ii respecti.

2. Un gentleman al zilelor noastre munceste. Oamenii care nu muncesc sunt plictisitori si de regula plictisiti. Trebuie sa fii pasionat de ceva, sa te implici si sa contribui cu ceva la mersul lucrurilor in lume.

3. Manierele sunt foarte importante la fel şi să ştii când este potrivit să faci sau să spui un lucru. Tom Ford se dă pe sine ca exemplu, spunând: „Eu întotdeauna deschid uşile doamnelor, le car hainele, mă asigur că merg întotdeauna pe partea de interior a străzii.”

4. Nu fi pretenţios, rasist sau sexist, nu judeca oamenii după trecutul lor.

5.Un bărbat n-ar trebui să poarte niciodată pantaloni scurţi şi şlapi în oraş. Pantalonii scurţi ar trebui purtaţi doar la tenis şi pe plajă.

Pe aceste principii se bazeaza si colectia primavara/vara 2012 a designerului,colectie dominata de alb, insa chiar si asa gasim materiale colorate si chiar lucioase. Dupa cum am mai spus, in acest an se poarta foarte mult combinatiile camasa & cravata oarecum incarcate din punct de vedere al printului.Desi in anul 2012 este asteptata revenirea anilor ’50, trebuie sa recunosc ca in aceasta colectie, eu inca mai simt influenta anilor ’70, acei ani glamorosi de la Hollywood.Imi place  ideea de costum, camasa descheiata la primii trei nasturi si esarfa din saten in loc de cravata.Putin cam dandy pentru unii barbati, insa se poate!Imi plac tinutele unde predomina culoarea maro, mai ales acea camasa lejera, usor lucioasa.

Desi produsele vin la preturi piperate, aceasta colectie, fotografiata chiar de Tom Ford merita toti banii!

