Unemployee of the year

Presedintele in varsta de 48 de ani al retailerului gigant Benetton, Alessandro Benetton se afla in cautarea unui „leac” pentru economia subreda a lumii si ii roaga pe cei 100 milioane de tineri someri sa vina cu idei.

Campania Benetton se adresează tinerilor someri care desi sunt intr-o situatie dificila, totusi considera ca mai au ceva de spus.Concurentii trebuie sa aiba intre 18 si 30 de ani si sa fie SOMERI. Ei trebuie sa isi posteze povestea si ideea din spatele proiectului pe site-ul www.unhatefoundation.org  si vor fi selectati printr-un sondaj online. Concursul se va incheia in 14 octombrie.

Benetton, unul din cele mai cunoscute branduri din Italia, cu peste 6.500 de magazine in 120 de tari ale lumii si reputatia utilizarii culorilor tari si a reclamelor socante, a suferit de pe urma rivalitatii cu Zara (Inditex) si H&M. Sustinatorii lui Benetton spun ca acesta va aduce o noua perspectiva pentru casa de moda de 2 miliarde de euro, ale carei  vanzari nu au excelat in ultimii 10 ani. „Viata NU este mereu asa cum ai vrea sa fie si acest lucru este valabil si in cazul unei companii”, a spus Benetton. „Este vorba de un produs, pe care l-am avut dintotdeauna, dar si de perceptia clientului, suprafata magazinelor, comunicarea cu publicul… este o actiune mai ampla”, a conchis Alessandro Benetton.

sursa: http://www.guardian.co.uk/

 

Anunțuri