25 things you don’t know about me!

1. Nu-mi place sa port khaki,maro, gri sau orice alta culoare care imi aminteste de deux-pieces-ul profesoarei de latina.

2. Imi fac singura parul. Merg la salon doar ca sa ma vopsesc sau sa ma tund.

3. Nu am haine sport. Nu cunosc notiunea de trening, colanti sau pantofi sport.

4. Nu stiu sa gatesc. In schimb stiu sa fac clatite si imi ies foarte bine.

5. Mananc orice. Sau aproape orice. Imi place sa incerc lucruri noi, mancaruri noi. Nu ma dau in vant dupa supe si ciorbe. Nu suport ceapa si salata verde. Cel mai neobisnuit lucru pe care l-am incercat a fost friptura de porumbel.

6. Am o singura pereche de balerini. Restul pantofilor mei au tocuri ce depasesc 12 cm inaltime.

7. Am facut 3 ani de inot. Stiu sa merg pe bicicleta si sa schiez.

8. Nu-mi plac locurile aglomerate.

9. Nu urmaresc prea multe bloguri. Imi plac The Blonde Salad, Atlantic-Pacific, Serialklother, dar nu urmaresc nimic concret, doar ce prind.

10. Imi place sa scriu…despre moda…despre orice.

11. Am un tatuaj cu o fundita pe mana dreapta. Primul si singurul.

12. Imi schimb culoarea unghiilor in functie de outfit-ul pe care il port. Nu-mi plac unghiile false.

13.Am fost blonda, roscata, bruneta si satena. Acum am revenit la blond. Nu stiu deocamdata pentru cat timp.

14. Parfumul meu preferat este Mademoiselle de la Chanel.

15. Imi place sa calatoresc.

16. Ma plictisesc extrem de repede de orice si nu am rabdare absolut deloc.

17. Sunt timida in preajma oamenilor „noi”…. din cauza asta probabil sunt considerata „aroganta” sau „fitzoasa”.

18. Nu port bijuterii scumpe. Motivul il gasiti la punctul 16!

19. Nu sunt prea ordonata. Shame on me!

20. Nu-mi place sportul. Deloc!

21. Ma enervez repede.

22. Imi doresc sa invat limba araba. Deocamdata nu am facut nimic in acest sens!

23. Am foarte multe haine pe care nu le mai port, dar nu pot renunta la ele. Pur si simplu: NU POT!

24. Nu fumez, nu beau. In schimb cumpar foarte multi pantofi!

25. Mi-e frica de pasari. Orice fel de pasari!

What about you?

